APADRINAMENT LECTOR 1r-5è

Avui dia 20 d’octubre ha tingut lloc a la biblioteca de la nostra escola el primer apadrinament entre els alumnes de 1r i 5è. Com sempre hem comptat amb la presència del nostre padrí Ricardo Alcántara, el qual ha tingut l’amabilitat de regalar a cada nen/a de 1r un dels seus llibres dedicat. També ens ha regalat per a la biblioteca de l’escola el seu nou llibre publicat a Mèxic.

Els nens i nenes de 1r i 5è estaven molt nerviosos i desitjosos de conèixer els seus padrins i fillols respectivament. S’han regalat un punt de llibre fet per ells. Els hi ha quedat molt bonic.

Després que els petits han obert els llibres que els ha portat en Ricardo, han dedicat una bona estona a llegir-lo amb els seus padrins. S’ho han passat molt bé.

Mireu les seves cares de felicitat!!! Tot l’esforç ha valgut la pena!!!

GRÀCIES PADRÍ, T’ESTIMEM!!!