Nova visió de la biblioteca escolar de l’Areny

La Biblioteca de l’Areny gaudeix de nous espais de lectura informal, per tal de garantir un ambient més atractiu i acollidor dels moments de lectura dels nostres infants. Alhora aquest nou espai vol afavorir el gust per la lectura, ser un espai de creixement personal i coneixement, un lloc motivador on descobrir llibres i aprendre.

Aquest espai de lectura informal acull diverses tipologies de llibres per a diverses edats: contes, còmics, revistes….. intentant respondre als diferents interessos del nostre alumnat i crear un hàbit lector.
Comencem !!!