Apadrinament lector 5è – 1r

El dilluns dia 28 d’octubre va tenir lloc a la nostra biblioteca l’apadrinament entre els alumnes de 5è i 1r. Per aquest acte van comptar, com sempre, amb la presència del nostre padrí en Ricardo. Durant aquesta trobada en Ricardo va explicar al nois i noies de 5è la importància de ser padrí d’un nen petit i acompanyar-lo durant dos cursos en el seu desenvolupament lector.

En Ricardo va portar de regal a cada alumne de 1r un llibre seu dedicat i els padrins els hi van regalar un punt de llibre fet a mà. I els fillols els hi van dedicar un poema cantat de la Joana Raspall (poetessa catalana).

Aqui us deixem el vídeo de la cançó !!!