XIX Jornada Xarxa de Competències bàsiques

La Xarxa de Competències Bàsiques celebra enguany el seu vintè aniversari. Al llarg d’aquests 20 anys, la Xarxa ha aplegat docents de tot Catalunya amb voluntat de repensar els processos d’ensenyament i aprenentatge en els seus centres, per mitjà de la formació entre iguals i en xarxa, amb vistes a compartir i a enriquir-se mútuament per millorar els aprenentatges de tot l’alumnat.

Aquesta jornada de cloenda pretén compartir i intercanviar les experiències que han realitzat els centres al llarg del curs, proporcionar evidències de les millores dels aprenentatges dels alumnes i ajudar a configurar un marc conceptual comú entre tots els docents. D’una manera excepcional, se celebra de forma virtual el proper 2 de juliol de 2021.

Més informació i inscripcions