Seminari de coordinació de la Xarxa d’Educadors i Alumnes per la convivència

El dimecres dia 22 de març la tercera sessió del seminari de convivència sobre Bullying constarà de la següent programació:

– 17,45h:     Pràctiques restauratives en el context escolar, a càrrec de Victória Picó (Associació de Justícia i Pràctica Restaurativa de les Illes Balears)
– 19h:          Informacions programa de convivència (curs 2016/17)

En el marc del PFZ i amb estreta col·laboració amb l’Àrea d’Educació, convivència i solidaritat de l’Ajuntament de Sant Boi es porta a terme aquest seminari de coordinació que té com a objectiu crear les bases per a la generació d’uns  cercles de qualitat per a la prevenció del bullying en l’espai de l’educació secundària.

Coneixements, hseminariabilitats i valors seran el triangle base del contingut d’aquest seminari.

Es realitzaran, per al professorat inscrit, sis sessions.

La primera es va fer el dia 18 de gener a Can Massallera  amb la línia de treball de la Gestió de recursos de suport nivell 1 a càrrec del Servei Municipal de
Mediació Ciutadana (SMMC).

A partir del següent video es va iniciar el debat….. per arribar a parlar de les pràctiques restauratives.

Més informació del seminari

Podeu consultar en aquest enllaç el programa de l’activitat.