Trobada pedagògica dels E. Impulsors de la Xarxa de C. Bàsiques de Sant Boi i Santa Coloma

El passat dimarts, 3 de desembre, va tenir lloc a l’Escola Vicente Ferrer la primera trobada d’equips impulsors de la Xarxa de Competències Bàsiques de Sant Boi de Llobregat i Santa Coloma de Cervelló. L’assistència va ser molt nombrosa, al voltant d’uns cent cinquanta docents.

La sessió va començar amb la xerrada d’en Xavier López, director de l’Escola Octavio Paz de Barcelona, que va exposar el seu model d’escola, destacant els aspectes organitzatius, conceptuals i pràctics per a la implementació i millora de l’avaluació competencial. Tot seguit, a partir d’una dinàmica de treball, els docents van reflexionar sobre els eixos de la xerrada i es va obrir un torn de preguntes al ponent.

Al mes de març es farà una segona trobada d’aquest tipus. Us hi esperem!!!