Setmana de la ciència.”Hasta el infinito y más allá”

El passat 15 de novembre a l’Institut Rubió i Ors de Sant Boi, Roberto Emparan, físic teòric, professor d’investigació d’ICREA del Departament de Física Quàntica i Astrofísica de l’Institut de Ciències del Cosmos de la UB (ICCUB), va realitzar una conferència sobre els forats negres, ones gravitatòries i els límits de l’univers als alumnes de 4t de l’ESO, 1r i 2n de Batxillerat.

Aquest acte forma part de la Setmana de la Ciència 2017 que enguany es celebra del 10 al 19 de novembre de 2017, promou el Dia de la Ciència als centres educatius amb l’objectiu de despertar i potenciar l’interès del jovent vers la ciència i la tecnologia.

L’acte va gaudir d’una alta participació i gran interès. Roberto Emparan va ser capaç de copsar l’atenció de l’alumnat, fet que es va fer palès en el fòrum de preguntes finals, amb preguntes molt interessants per part de l’alumnat.