Contes col·laboratius

El contes col·laboratius són una activitat col·laborativa on participen els diferents centres d’educació primària de Sant Boi de Llobregat i Santa Coloma de Cervelló i que permet treballar l’expressió escrita de forma cooperativa. Amb els objectius de facilitar el contacte i la col·laboració entre els centres i l’alumnat de la ciutat s’han elaborat una sèrie de contes de forma cooperativa.

Els alumnes dels centres de primària que han participat han confeccionat els contes en un procés col·laboratiu de treball sobre la composició del text narratiu.

Amb aquesta activitat es vol aportar un espai més per afavorir la motivació per a escriure als alumnes.

A continuació podreu veure els contes que han realitzat els centres participants: