XLIè convocatòria del Premi de Filosofia Arnau de Vilanova

Us informem que  s’ha obert la convocatòria del XLI Premi de Filosofia Arnau de Vilanova. En aquesta convocatòria s’estableixen tres categories de premis:

• Per a professors d’ensenyament secundari, un premi de 300 euros.
  • Per a alumnes de batxillerat, un primer premi de 210 euros, un segon premi de 150 euros i un tercer premi consistent en dues entrades per al Gran Teatre del Liceu per a estudiants.
  • Per a estudiants de grau, màster universitari i doctorat, un premi de 250 euros per a un assaig de reflexió filosòfica o ètica.

Els alumnes participants hauran d’estar matriculats en el nivell educatiu corresponent a la categoria durant el curs 2021-2022. Els treballs poden ser elaborats individualment o en grup. L’acceptació dels treballs, inclosos els rebuts per correu, es clourà el dimarts 14 de juny de 2022 a les 20 h. En aquest enllaç en podeu consultar les bases completes.