VI edició de la fase territorial dels Jocs Forals de Catalunya

Ja s’ha celebrat la VI edició dels Jocs Florals de Catalunya, fase territorial. L’acte va tenir lloc al Museu de la Pell d’Igualada i Comarcal de l’Anoia. Tots els treball presentats van ser de gran qualitat i un desplegament de creativitat i imaginació. Finalment els guanyadors de les diferents categories han estat:

• Categoria A: 1r Premi: “Els Planetes”, autors: Ona Sotillos, Martina Bautista i Anouar eL Yahyaoui de l’escola Alta Segarra de Calaf. Accèsits: “M’agradaria Ser”, autora: Núria Vila de l’escola Arrels de Solsona i “El Superllapis”, autora: Serena Delgado de l’escola Lluçanès de Prats de Lluçanès.
  • Categoria B: 1r Premi “Un dia inoblidable”, autora: Emma Martin del col·legi Sant Miquel dels Sants de Vic. Accèsit “Un nen com qualsevol altre”, autor: Martin Muñoz de l’escola Lluçanès de Prats de Lluçanès i “Si pogués demanar un desig”, autora Maria Arimany del centre El Carme Vedruna de Manlleu
  • Categoria C: 1r Premi: “Desig de llibertat”, autora Emma Hermoso de l’escola Llissach de Santpedor. Accèsits: “El meu jardí”, autora: Fiona Serra de l’escola Guillem de Mont-rodon de Vic i “Recordar,”  autora: Eulàlia Arumí de l’escola Bellpuig de Sant Julià de Vilatorta.
  • Categoria D: 1r Premi “La nena que tenia el nas tapat” Autora Ihssan El Idrissi de l’escola Pompeu Fabra de Manlleu. Accèsit: “Els coloraines” autora: Mireia Viladrich de l’escola Arrels de Solsona.
  • Categoria F: 1r Premi “Cançó de vida”, autora Adriana Arce de l’escola Llissach de Santpedor. Accèssit “Tristesa”, autora: Ona Vega de l’institut Bages Sud de Castellbell i el Vilar
  • Categoria G: 1r Premi “Travessen l’ànima” Autora Anaís Amils  del col·legi Sant Miquel dels Sants de Vic. Accèssits “T’estimo”  Autora Xènia Alemany  del col·legi Monalco d’Igualada i “Tot el que et  volia dir”: autora Jana Siqiu Riera de l’institut Bages Sud de Castellbell i el Vilar .
  • Categoria H: 1r Premi “Algú m’estima”  presentat pels alumnes de cicle superior de l’escola Gafarró de Santa Eulàlia de Puig-oriol (Lluçà) – ZER Alt Lluçanès. Accèssit “El clip de la Laia”, presentat pels alumnes de 4t i cicle superior del centre L’esqueix de Monistrol de Calders – ZER Moianès de Ponent.

La final dels Jocs Florals de Catalunya serà  dissabte 15 de juny de 2019 a les 12 hores, a la Sala d’Actes del Centre Cívic de les Cotxeres de Sants.(Carrer de Sants, 79, Barcelona)