Setmana Bio a l’escola 2021

S’acosta la tardor i amb ella la Setmana Bio a l’escola que tindrà lloc del 16 al 24 d’octubre de 2021.

La Setmana Bio a l’escola és una proposta que forma part de la Setmana Bio per l’alimentació ecològica, amb els mateixos objectius de promocionar i donar a conèixer el sistema de producció i alimentació ecològica, concretament entre les persones de la comunitat educativa.

Si esteu interessats en organitzar qualsevol activitat destinada a reflexionar al voltant de la producció agrària i l’alimentació, el seu impacte i sostenibilitat, i donar a conèixer i promoure la producció i l’alimentació ecològica entre el vostre alumnat, us proposem que la inclogueu dins del programa de la Setmana Bio a l’escola.

Algunes propostes d’activitats per organitzar des dels centre:

• Visualització dels vídeos creats per la Setmana Bio 2020 i la Setmana Bio 2021.
  • Àlbum interactiu. Del camp a la cuina: l’aventura de la producció ecològica.
  • Acta d’entrega del premi escola.
  • Xerrades amb persones productores en ecològic a través d’un servei de videoconferència o bé presencial al centre educatiu.
  • Visites als projectes productius de persones productores de la zona.
  • Tallers amb productes ecològics.
  • Treballs relacionats amb l’hort de l’escola.
  • Introduir activitats i aliments ecològics al menjador de l’escola.

Aquí trobareu el formulari per tal d’inscriure la vostra activitat.