Setmana Bio a les escoles

Enguany arribem a la setena edició de la Setmana Bio per l’alimentació ecològica amb l’objectiu comú de promocionar i donar a conèixer la producció i alimentació ecològica entre la població. Des de fa tres edicions també hi ha l’apartat dedicat a la comunitat educativa, que sota el nom de Setmana Bio a l’escola estén les activitats a l’entorn educatiu, tant a l’alumnat com a les famílies. Aquest curs serà en les dates del 19 al 27 d’octubre de 2019 Per facilitar la participació dels centres educatius el Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació s’ofereix a ajudar-los mitjançant els Tècnics Dinamitzadors Territorials Les inscripcions per participar en les diverses activitats del programa són obertes fins el 29 de setembre.