Presentació del llibre: Treballs de Recerca d’alumnes de batxillerat del Bages i del Moianès 2022

El passat dijous 21 d’abril va tenir lloc la presentació del llibre Treballs de Recerca d’alumnes de batxillerat del Bages i del Moianès curs 2021-2022. Aquesta és una publicació que recull els resums dels 62 treballs de recerca que els centres han considerat més interessants presentats per l’alumnat de 2n de batxillerat. També inclou una breu fitxa de la resta dels 927 treballs fets, a més d’un apartat de treballs del curs anterior premiats en diferents convocatòries.

L’acte es va iniciar amb la conferència “El català perilla? Què hi podem fer?” a càrrec de Jordi Badia i Pujol, filòleg i corrector. Seguidament, es va fer el lliurament del llibre a l’alumnat que  havia aportat el resum del seu treball.

La publicació és coordinada pel Centre de Recursos Pedagògics del Bages amb la participació i la implicació directa de 17 centres d’educació secundària del Bages i del Moianès. El llibre té el suport del Consell Comarcal del Bages, el Consorci del Bages per a la Gestió de Residus, la Fundació Universitària del Bages i Fundació Aigües de Manresa-Junta de la Sèquia.

Podeu trobar més informació a http://www.edubages.cat/tdr/