Pla de convivència. Taller Introducció a les pràctiques restauratives i cercles restauratius en l’àmbit escolar

El Col·legi de docents i professionals de la cultura organitza el taller Introducció a les pràctiques restauratives i cercles restauratius en l’àmbit escolar. Es treballaran estratègies efectives per fomentar les relacions saludables i per prevenir i gestionar comportaments i problemes seriosos que distorsionen les relacions entre els alumnes i entre tots els actors de la comunitat educativa. Treballareu el tema de l’agressivitat a les aules o l’assetjament escolar i examinareu com assumir la responsabilitat de les pròpies accions. S’abordaran els principis i valors fonamentals dels cercles restauratius, que són eines pràctiques i efectives per promoure un clima positiu als centres educatius.

Consulteu-ne el programa detallat i inscriviu-vos-hi, aquí!