L’Escola L’Olivar celebra el Dia Internacional de les Dones

L’Escola l’Olivar de Castellnou de Bages ens ha fet arribar un vídeo que han elaborat dins la situació d’aprenentatge “Dones que ens inspiren”. El treball va començar observant imatges de dones properes (mares de l’escola, dones del poble o de la comarca…) Després van ampliar la selecció i a més es van classificar de la següent manera: A l’educació Infantil, dones esportistes. Al Cicle Inicial de Primària, dones artistes. Al Cicle mitjà de Primària, dones científiques i al Cicle superior, dones activistes. A partir d’aquí, infants i professorat van acabar descobrint-ne moltes més, així com gràcies a elles, avui en dia tenim moltes coses que ens fan la vida més fàcil. Les activitats d’introducció van ser dinàmiques molt diferents per a cada cicle.

També han organitzat una exposició amb els diferents retrats de les dones investigades i de treballs fets pels cicles oberta a les famílies i a la comunitat.

Us mostrem un petit vídeo que ha estat un dels productes finals que s’han compartit amb les famílies per celebrar la jornada del 8 de març,” Dia Internacional de les Dones.” Podeu veure el vídeo en aquest enllaç.