Informació per participar al programa FLIPART. Diputació de Barcelona

El programa FlipArt, organitzat per la Diputació de Barcelona, ofereix un catàleg d’activitats d’arts escèniques i d’arts visuals adreçades als joves de Secundària, Batxillerat i Cicles Formatius a desenvolupar al mateix centre docent.

El programa FlipArt té la finalitat d’incentivar i apropar diferents disciplines artístiques entre els joves i consta de tres activitats diferenciades: “Les aventures d’artistes” i “Els oficis de les arts” que consisteixen en  la visita d’artistes i professionals de les arts escèniques i visuals als centres, on expliquen als alumnes la seva trajectòria, les seves vivències, les dificultats, els èxits,  etc. I “Els monogràfics d’arts”, on els alumnes poden realitzar una pràctica d’alguna disciplina artística.

FlipArt és un programa gratuït per als ajuntaments i per als centres docents. Us adjuntem el nou Catàleg FlipArt 2021-2022