Fem matemàtiques 2022

Fem matemàtiques és una activitat organitzada anualment per la FEEMCAT amb el suport del Departament d’Educació. Està dirigida a tots els alumnes de 5è i 6è de Primària i de 1r i de 2n d’ESO dels centres escolars de Catalunya amb la finalitat de contribuir a desenvolupar la competència matemàtica. També permet intercanviar experiències i compartir propostes per part del professorat de les diferents comarques de Catalunya. S’organitza en forma de concurs i es desenvolupa en tres fases:

• Primera fase ( es fa als centres)
  • Segona fase (es realitza de manera independent en cada una de les 5 associacions que forma part de la FEEMCAT)
  • Tercera fase o fase final (s’estructura com una jornada matemàtica amb un component lúdic)

Amb aquesta activitat es pretén:

• Potenciar el raonament matemàtic a través de la resolució de problemes.
  • Ajudar als nois i noies a adquirir seguretat i confiança en les seves capacitats per fer matemàtiques presentant-los activitats motivadores i que suposin un repte per a ells i elles.
  • Mostrar als professors i professores activitats lligades a l’entorn i problemes adequats per a treballar estratègies i desenvolupar actituds positives envers d’aquesta disciplina.

Ja podeu preinscriure el vostre centre.