Escola La Renaixença: taula rodona sobre la Il·lusió i el compromís dels Mestres de la República

El dimecres 26, a l’escola La Reinaxença de Manresa, sota el títol Mestres de la República: il·lusió i compromís es farà una taula rodona sobre l’exitós i innovador model educatiu dels anys de la República i sobre l’obra més emblemàtica de l’ensenyament a Manresa: el Grup Escolar Renaixença.

A la taula hi participaran la pedagoga Agnès Torras, l’historiador  Joaquim Aloy i Ramon Bohigas, alumne del Renaixença durant el període de la República i els primers anys del franquisme.

La taula rodona  es farà el proper dimecres, 26 de gener, a les 19 h, al menjador de l’escola La Renaixença. No cal inscripció prèvia,  però l’acte queda subjecte a les restriccions contra la Covid-19 que hi pugui haver en el moment.