CLAM XVIII Festival Internacional de Cinema Social de Catalunya

Ja tenim aquí la XVIIIa edició del festival CLAM, Festival Internacional de Cinema Social de Catalunya, amb l’objectiu de contribuir a la promoció i a la difusió de la creació cinematogràfica de caràcter social i estimular, alhora, el debat i la presa de consciència pel que fa a la situació dels drets humans al nostre país i al món. El programa ofereix 3 títols per tal de poder triar el que sembli més adient per l’alumnat de cada centre. Els tres formen part d’una secció del festival anomenada “Les altres Nomadland” L’eix d’aquest cicle és un viatge (literal) que alhora també esdevé un viatge interior i en clau femenina:

L’activitat funciona de la següent manera:

• Són sessions matinals de dilluns a divendres durant el festival (del 26 al 30 de setembre).
  • Hi haurà projeccions a les tres seus del festival (Manresa, Sant Fruitós i Navarcles).
  • Adjuntarem un dossier pedagògic per treballar cada pel·lícula a classe que us faran arribar el mateix setembre.
  • Es farà una introducció per presentar el significat del cicle “Les altres Nomadland” dins al festival.
  • Totes les sessions seran presentades per un membre del Clam.
  • Es podrà triar entre VO o doblada.
  • I aquest és el preu: 1 euro/alumne

Per qualsevol aclariment programa_educatiu@clamfestival.org