Cinema i debat sobre els reptes ètics del transhumanisme i els usos de la tecnologia

Crearies una versió immortal de tu mateix? Preguntes com aquesta, fins fa ben poc eren ciència-ficció, però el creixent desenvolupament de la intel·ligència artificial i les seves aplicacions destapen aquesta possibilitat com a real. Els Cinemes Girona, (c/ Girona 175, Barcelona) ofereixen unes sessions els dies 8 i 9 de març, a les 10.30h per a alumnes de 4rt d’ESO i Batxillerat, amb el documental “Artificial Immortality”. La fundació Víctor Grífols i Lucas organitza aquestes sessions per fomentar la reflexió bioètica entre l’alumnat.

L’activitat és gratuïta i és imprescindible realitzar la inscripció prèvia AQUÍMés informació i trailer.