Scratch i els Forjadors de la Festa, o com fer un mapping amb Scratch!

T’agradaria aprendre a programar amb Scratch
Ja saps programar amb Scratch però…voldries saber fer un mapping amb les animacions que fas?
I a més…voldries que les animacions dels teus alumnes fossin projectades a la façana de l’Ajuntament de Badalona durant les Festes de Maig?

Si has respost SÍ a alguna de les preguntes anteriors, la proposta següent t’interessarà!!

Des del SE de Badalona s’organitza una activitat formativa relacionada amb la Mostra Forjadors de la Festa a la Façana (una iniciativa que promou l’Àmbit Badalona Educadora i que té per objectiu promocionar el coneixement dels elements i les entitats badalonines entre la comunitat educativa).

Aquesta activitat consisteix en un taller d’Scratch (programació de 7 a 99 anys!) orientat a crear animacions que seran projectades a través d’un mapping a la façana de l’Ajuntament. És una activitat internivells i interdisciplinar.

Aquí deixem l’enllaç d’inscripció a l’activitat i la descripció i calendari.

Si vols veure els mappings del curs passat, clica AQUÍ.

Animeu-vos a participar i feu partíceps els vostres alumnes a les Festes de Maig!!