Inscripció a l’activitat de formació: Passeigs per Badalona

INSCRIPCIÓ

Com cada curs des de ja fa uns anys, el SE de Badalona conjuntament amb el Museu de Badalona, l’Escola del Mar i l’Escola de Natura Angeleta Ferrer, organitzen una activitat formativa que ofereix al professorat de la ciutat un conjunt de recursos per tal que pugui treballar amb els seus alumnes diferents aspectes històrics, culturals i geogràfics de la ciutat i del seu entorn.

Degut a que s’ha detectat en cursos anteriors que no totes les sessions interessen per igual a tots els docents en funció dels continguts o especialitat docent, enguany l’activitat podrà fer-se-la a mida cada mestre o professor, creant el seu propi itinerari formatiu segons les seves necessitats o interessos.

Us deixem l’enllaç al formulari d’inscripció (no us heu d’inscriure a través de l’aplicatiu del PFZ sinó a través d’aquest) i un document amb les dates, horaris i continguts de cada sessió. Pel bon desenvolupament de l’activitat, la primera i la darrera sessió són obligatòries, i l’itinerari es fa a partir d’un mínim de cinc sessions més, a triar d’entre les altres vuit ofertades.

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ

DATES, HORARIS I CONTINGUTS

Esperem que us sigui interessant aquesta nova proposta formativa!