Atenent-nos a la instrucció del Departament d’Educació sobre el tancament dels centres educatius degut al Coronavirus el Servei Educatiu Ciutat de Badalona romandrà TANCAT del 13 al 27 de març, ambdós inclosos.

Podeu contactar amb nosaltres a través del correu electrònic de cada equip de professionals.

Criteris per dur a terme l’avaluació i el seguiment de l’alumnat durant el confinament.

El Departament d’Educació ha establert uns criteris, que al llarg del dia d’avui farà arribar a les direccions dels centres educatius, i que estableixen com ha de ser l’avaluació i el seguiment de l’alumnat durant el període de confinament a causa del COVID-19.
El principal objectiu… Llegeix més»

CARTES QUE CUREN

Ens ha arribat aquesta gran iniciativa i volem compartir-la amb vosaltres perquè creiem que és molt interessant.
“És una iniciativa que neix en unes circumstàncies molt especials i en uns moments molt difícils per a tothom. Volem que les nenes i nens de totes les escoles… Llegeix més»