Fruita i llet a les escoles!

Programes de consum de fruita i de llet. Adscripció centres educatius curs 2019/2020

Sol·licitud d’adscripció als programes de fruita i de llet del curs 2019/2020 per als centres educatius.
Permet als centres educatius públics i privats que imparteixin 2n cicle d’educació infantil i primària rebre gratuïtament fruita i llet per al consum dels nens/nenes a l’hora d’esmorzar o berenar dins del recinte escolar. La llet també poden sol·licitar-la els centres de 1r cicle d’educació infantil.

L’acceptació de les sol·licituds està associada a la convocatòria dels ajuts a la promoció i distribució de fruita i hortalisses i de llet a les escoles. En cas de no poder atendre totes les sol·licituds es donarà prioritat als centres educatius considerats pel Departament d’Ensenyament com a centres de màxima complexitat; després, als que ja hagin participat en els programes i hagin complert amb les obligacions establertes.

Termini fins l’1 de juliol 2019. Per més informació