Concurs escolar de fotografia ambiental 2017

fotografia ambientalbadalona

La Xarxa d’Escoles de Badalona per a la Sostenibilitat (XES-Bdn) convoca un concurs escolar de fotografia ambiental per a celebrar el Dia Mundial del Medi Ambient, adreçat a tots els alumnes dels centres educatius que pertanyen a la XES-Bdn.

BASES

Tres categories

• 1a categoria: de P2 a P5.
  • 2a categoria: de 1r a 6è de primària i educació especial.
  • 3a categoria: de 1r d’ESO a 2n de batxillerat i cicles formatius.

Cada centre presentarà al concurs una fotografia per categoria, excepte els centres que només concursin en una única categoria, que podran presentar dues fotografies. Les fotografies presentades les escollirà cada centre internament de la manera que consideri més adient.

Requisits tècnics. Les imatges que es presentin poden ser capturades mitjançant càmera digital o dispositiu mòbil. Les imatges han de ser en format JPG i tenir una resolució mínima de 300 dpi a una mida de 20 x 30 cm. Cada participant pot escollir i utilitzar lliurement tots els ajustos que permeti la càmera abans de realitzar la fotografia. No està permès cap tipus de manipulació a la fotografia una vegada realitzada (excepte el reenquadrament)

Contingut.- La temàtica de les fotografies és lliure dins l’àmbit ambiental per a les categories primera i segona. En el cas de la categoria tercera la fotografia ha de ser una foto-denúncia. Totes les fotografies hauran de ser inèdites, sense haver estat mai presentades ni premiades en cap altre concurs.

Presentació de les fotografies

La data límit per a la presentació de fotografies serà el dia 15 de maig de 2017.

Caldrà que els centres facin un enviament PER SEPARAT de cadascuna de les fotografies seleccionades a través de la plataforma WeTransfer (https://wetransfer.com).

El destinatari final de l’arxiu haurà de ser l’adreça de correu electrònic del Departament d’Educació Ambiental de l’Ajuntament de Badalona: ed_ambiental@badalona.cat.

Per a cadascuna de les imatges enviades, caldrà especificar al camp “Mensaje” de la plataforma WeTransfer les següents dades: títol, autor o autors, curs, classe, escola i categoria en la que concursa.