Cicle de xerrades. El treball per projectes: Compartim experiències

T’informem de les xerrades organitzades per Nati Bergadà que es duran a terme els mesos de febrer i març en el Cicle de xerrades. El treball per projectes: Compartim experiències. Les xerrades seran en líniagratuïtes i obertes a tothom

Per accedir a les xerrades no cal fer inscripció, només cal connectar el dia i hora a les xerrades que t’interessin

– Com avaluar per aprendre en el marc del treball per projectes? Neus Sanmartí – 7.02.23 (INF, PRI i SEC) AVUI!
– Dissenyar i aplicar projectes a secundària. Tipus i estratègiesJordi Domènech – 9.02.23 (SEC)
– Els Itineraris d’Aprenentatge de l’Escola Pia de Catalunya. Un exemple d’I3Anna, Cristina i Marta – 14.02.23 (INF)
– L’aprenentatge cooperatiu, competencial i globalitzat a l’escola SadakoJordi Musons – 16.02.23 (PRI i SEC)
– Projecte “Fem recerca amb el BIST”. Adoptem el rol dels científics i científiquesClàudia Cullell – 21.02.23 (SEC)