Concurs X(p)rimenta 2023!

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i l’Associació Catalana de Comunicació Científica (ACCC) organitzen el 13è Premi de Comunicació Científica Audiovisual anomenat X(p)rimenta 2023. Ja està oberta la inscripció!

Aquesta convocatòria s’adreça a alumnes i a docents que vulguin fer un experiment científic i enregistrar-lo en vídeo, amb dos objectius: divulgar un principi científic o tecnològic vinculat al currículum dels ensenyaments de primària, secundària, batxillerat o cicles formatius, i aprendre a usar les bases del llenguatge audiovisual.

PREMIS

El concurs X(p)rimenta 2023 atorgarà un premi al millor vídeo presentat per cada una de les següents categories:

• Educació primària
  • Educació Secundària Obligatòria
  • Batxillerat/Cicles formatius

Fins al 3 de maig del 2023, l’alumnat de primària, secundària, batxillerat i cicles formatius poden presentar els vídeos d’experiments científics en català al 13è Premi de Comunicació Científica Audiovisual, X(p)rimenta 2023.

En aquesta edició, tant els centres educatius com l’alumnat que participi en els vídeos guanyadors, rebran uns premis increïbles. Des de xecs regals de 500€ per bescanviar-los en material de laboratori escolar, lots de fruits secs, tallers experimentals, lots de robòtica educativa, visites a museus, calculadores de científiques, entre moltes altres coses!

Bases X(p)rimenta 2023