5a edició de l’English Day

El proper 12 i 13 de juny tindrà lloc la cinquena edició de l’English Day. Sis-cents alumnes de 3r i 4t de diverses escoles de Badalona participen al parc del Centre Cultural l’Escorxador.

L’English Day és una activitat lúdica i participativa que fomenta l’aprenentatge comunicatiu de la llengua anglesa (la tercera llengua d’aprenentatge a les escoles) a l’alumnat de 3r i 4t de primària amb l’objectiu de millorar la seva comprensió i expressió oral. A més promou la relació i l’intercanvi entre alumnes de diferents escoles.

La trobada i les activitats prèvies creen un espai comunicatiu en el qual l’anglès és la llengua vehicular que s’utilitza de manera activa, dinàmica i divertida, cosa que la fa més atraient pels alumnes i els motiva a millorar i a aprendre-la millor cada dia.
Les escoles que participen en aquesta edició de l’English Day són l’Artur Martorell, Badalona Port, Baldiri Reixac, Bufalà, Ítaca, Joan Coret, Joan Miró, Josep Boada, Lola Anglada, Llibertat, Margarida Xirgu, Mercè Rodoreda, Miguel Hernández, Montigalà, Pere de Tera, Planas i Casals i Rafael Casanova.

L’English Day està organitzat pel Grup de treball de mestres d’anglès de les escoles que hi participen i pel Centre de Recursos Pedagògics del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya; i compta amb la col·laboració del Servei d’Educació de l’Ajuntament de Badalona.