El món a l’aula: notícies de la setmana

Des de la Galera aquesta setmana ens arriben dues notícies amb proposta didàctica per treballar a l’aula d’infantil i de secundària.

Fem una capsa de petons i abraçades

Ara ve… l’estiu. El curs ja s’acaba i les vacances ja són aquí. Al parc, a la platja o a la muntanya… farem nous amics i amigues però també recordarem els de l’escola. Com ho podem fer?
Et suggerim una proposta creativa per què tots els alumnes s’emportin a casa els petons i les abraçades dels companys de classe.

Bon estiu!

Aquest mes s’acaba el curs escolar tot coincidint amb l’arribada de l’estiu. Des de l’equip de La Notícia de la Setmana de Text-laGalera ho aprofitem per acomiadar-nos fins al setembre i per desitjar-vos un molt bon estiu tot fent un últim repàs de les notícies més comentades aquests últims dies. Esperem que els nostres materials us hagin estat útils. Ens podeu enviar comentaris i suggeriments per al curs que ve a comunicacio@enciclopedia.cat. Bon estiu!