Badaplatja 2019

Aquest curs 18-19 el grup de treball d’EF de Badalona realitza per 11è any consecutiu el Badaplatja, un projecte inter-centres. Aquest projecte, adreçat a alumnes de cicle inicial de primària, consisteix en fer activitats lúdiques a la Platja dels Pescadors Badalona.

Les dates que hi ha programades per dur a terme aquestes jornades són el  11, 12, 13, 14 de juny del 2019. L’horari és de 09:00 a 13:00 a la platja dels Pescadors (Badalona).

Durant la jornada els participants hauran de realitzar tres circuits paral·lels (vermell, groc i blau), amb 6 estacions iguals a cada un, barrejant els alumnes de totes les escoles participants (mínim de cada escola 2 alumnes del mateix cente).

Objectius:

• Fomentar l’activitat física en un entorn diferent.
  • Participar activament en les activitats lúdiques esportives realitzades.
  • Impulsar una actitud favorable vers el joc, no solament com un mitjà sinó també com un fi en ell mateix. Jugar pel plaer de jugar.
  • Fomentar l’interès i respecte per l’entorn.
  • Afavorir les relacions personals entre els altres alumnes d’altres escoles de la ciutat.