Impliquem els alumnes en l’informe del tercer trimestre?

#XCB
En l’actual situació de confinament, en què l’espai escolar s’ha desplaçat en part a la llar, disposar d’aquesta informació qualitativa i personal, centrada en l’aprenent, es fa més necessària que mai. En la mesura del possible, volem promoure la participació dels propis alumnes i de les famílies en el recull dels aprenentatges realitzats i en els aspectes de millora. Recordem que una avaluació objectiva resulta més de la triangulació de les valoracions, que no pas de tenir moltes dades i fer-ne mitjanes. Per tant, tenim confiança que els infants, els joves i les famílies poden fer aportacions sobre com han viscut l’aprenentatge durant aquest tercer trimestre, en unes circumstàncies tan excepcionals.
Des de la Xarxa Cb proposen que l’informe d’avaluació del tercer trimestre d’aquest curs 2019-2020 inclogui, també, les aportacions dels aprenents i de les seves famílies.  Per si us interessa, en aquest document s’expliquen les raons per les quals us fem aquesta proposta i una guia d’ús, trobareu exemples de centres que ja ho estan fent i un model d’informe amb la participació dels aprenents i de les seves famílies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *