#XCB
En l’actual situació de confinament, en què l’espai escolar s’ha desplaçat en part a la llar, disposar d’aquesta informació qualitativa i personal, centrada en l’aprenent, es fa més necessà ria que mai. En la mesura del possible, volem promoure la participació dels propis alumnes i de les famÃlies en el recull dels aprenentatges realitzats i en els aspectes de millora. Recordem que una avaluació objectiva resulta més de la triangulació de les valoracions, que no pas de tenir moltes dades i fer-ne mitjanes. Per tant, tenim confiança que els infants, els joves i les famÃlies poden fer aportacions sobre com han viscut l’aprenentatge durant aquest tercer trimestre, en unes circumstà ncies tan excepcionals.
Des de la Xarxa Cb proposen que l’informe d’avaluació del tercer trimestre d’aquest curs 2019-2020 inclogui, també, les aportacions dels aprenents i de les seves famÃlies. Per si us interessa, en aquest document s’expliquen les raons per les quals us fem aquesta proposta i una guia d’ús, trobareu exemples de centres que ja ho estan fent i un model d’informe amb la participació dels aprenents i de les seves famÃlies.