Aprenem jugant a casa

Estudiants d’Educació Infantil de la URV ofereixen recursos educatius per a famílies a través d’un blog. Olga Garcia, Núria Gispert i Anna Torné són tres alumnes de Doble Titulació d’Educació Infantil i Primària amb menció en Anglès de la URV que, durant el primer trimestre d’aquest any, havien de fer pràctiques en escoles d’Educació infantil. A causa del confinament, aquest treball es va veure estroncat, motiu pel qual la universitat els va proposar substituir aquelles pràctiques per activitats virtuals adreçades als infants d’entre 3 i 6 anys. Les tres joves van decidir entomar l’encàrrec donant un pas més, i des de la setmana passada estan publicant aquestes activitats al blog Aprenem jugant a casa. Allà, les famílies hi poden trobar recursos educatius que es presenten en forma de jocs, adaptats a diferents nivells i edats.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *