Les vacances de la Terra. Proposta educativa creada per UNICEF per celebrar el Dia del Medi ambient que serà el proper 5 de juny. L’activitat que proposen ens permet reflexionar sobre la cura del medi ambient, treballant a més sobre la importància del dret al joc, al descans i al lleure.
El punt de partida de la proposta és un conte curt sense final on la Terra és la protagonista. En aquesta narració descobrirem que la Terra necessita unes vacances i us plantejarem si se us acud una solució per ajudar-la.
Hi ha dues versions del conte, adaptades a les necessitats de diferents edats. L‘activitat per a l’aula també es pot adaptar en funció de les competències i els interessos del grup.
Podeu descarregar-vos les dues versions del conte i la guia docent amb idees per al desenvolupament de l’activitat.
Si voleu explicar les vostres propostes, podeu etiquetar o anomenar el perfil d’X @unicef_cat i utilitzar l’etiqueta #VacancesTerra per tal que ho puguin seguir i fer-ne difusió.

