Jornada PATT online

Dilluns 29 de juny a les 11:00h se celebrarà la jornada PATT online amb el títol “Educació amb l’entorn i desenvolupament rural. Presentació de recursos pedagògics dels projectes Leader”, organitzada per l’Associació d’Iniciatives Rurals de Catalunya (ARCA), amb la col·laboració de l’Associació Leader de Ponentel Consorci GAL Noguera-Segrià Nord i el Programa Escoles Verdes.

Consulteu programa.

Presentació de diferents projectes:  Projecte FER, Projecte Escoles Verdes, Projecte Gustum,…

En aquesta jornada, tindrem la sort de comptar, entre d’altres ponents, amb el Sr. Francesco Tonucci, pedagog de referència i membre de l’Istituto di Scienze e Tecnologie della Cognizione italià, que ens parlarà sobre l’educació vivencial a partir de l’entorn com a eina de desenvolupament rural.

Per assistir a la jornada, cal inscriure’s prèviament a través del següent enllaç:  https://forms.gle/qcjfR3T7uhxU7hLf7

L’assistència a la jornada és limitada i seguirà l’ordre d’inscripció dels participants. Un cop realitzada la inscripció, us enviarem un correu electrònic de confirmació, així com l’enllaç per accedir a la jornada, que es farà a través de la plataforma Meet de Google.

Per dubtes o consultes, podeu enviar un correu a innovacio@arca-dr