Visites guiades a l’ETAP

El Consorci d’Aigües de Tarragona (CAT) obre el programa de visites a l’Estació de Tractament d’Aigua Potable (ETAP) de l’Ampolla per al curs 2018-19. Les visites adreçades als centres escolars són gratuïtes fins un màxim de 60 alumnes i compten amb una subvenció per al transport.

La concertació de dia i hora de visita es pot gestionar través del web corporatiu. www.ccaait.com/visitans/; només cal complimentar la fitxa que hi apareix.

L’objectiu de les visites, a més de conèixer el cicle de l’aigua i el missatge de consum responsable, és el de sensibilitzar els alumnes i fer que prenguin consciència del què suposa el procés de tractament de l’aigua, un recurs escàs i que cal gestionarde forma eficient.

El Consorci d’Aigües de Tarragona ha signat un conveni amb l’Escola de l’Aigua, una institució creada per compartir i transferir coneixements en matèria d’aigua i medi ambient, per tal de reinventar les visites guiades a les seves instal·lacions.

D’aquesta manera, el CAT, juntament amb l’Escola de l’Aigua, han renovat la concepció de les visites guiades que s’havien fet amb anterioritat, fent-les molt més didàctiques i interactives per als alumnes de les escoles i instituts que visiten les seves instal·lacions.