Vilaniuada23

#Vilaniuada23
Valls WMCProject

El proper dimecres 14 de juny se celebrarà una nova edició de la Vilaniuada, organitzada pel grup impulsor de la mateixa i el Centre de Recursos Pedagògics de l’Alt Camp.  L’activitat que s’emmarca en el World Mobile City Project, que es duu a terme a altres ciutats de Catalunya, País Valencià i altres indrets. Aquesta serà la 6a edició i hi participaran 19 centres educatius de Valls i la comarca de l’Alt Camp amb 800 alumnes i gairebé un centenar de docents entre acompanyants i organitzadors. Comptarà amb la presentació de l’alcaldessa de Valls, que obrirà l’activitat, i d’algun representant del Departament d’Educació.

Per què Vilaniuada? Vilaniuada prové de Vilaniu, novel·la realista de l’il·lustre escriptor vallenc Narcís Oller publicada el 1885. En aquesta obra, l’autor descriu la ciutat de Valls, els seus personatges, llocs i costums. A partir d’aquesta denominació de la ciutat és va escollir anomenar l’activitat com Vilaniuada.

Trobareu més informació a la pàgina web de la Vilaniuada.