Vilaniuada 2022

Nova edició de la Vilaniuada a Valls

Per aquesta nova edició us proposem fer la Vilaniuada conjuntament el dia 13 de juny amb sortida des de la plaça de El Pati a les 9:30. Posterioment, els alumnes participants, i seguint les pautes ja establertes en les edicions anteriors, iniciaran la #Vilaniuada22. Cada centre establirà l’horari de dedicació a l’activitat i punt de trobada dels seus alumnes un cop finalitzin les tasques. L’equip impulsor establirà un punt de control en la plaça U d’octubre (davant de Sant Roc) on, en tot moment, hi trobareu algun membre de l’equip per qualsevol incidència i dubte que es pugui produir. En cas que un centre no pugui fer-ho aquest dia, s’estableix el període del 13 de juny al 22 de juny 6 per tal que cada centre pugui fer l’activitat el dia que li vagi més bé. Posteriorment a aquests dies, farem la recopilació de publicacions i avaluació de l’activitat.

L’activitat es presenta en forma de gimcana. L’alumnat participant, supervisat pels mestres o professors del seu centre, es desplaça des del punt de sortida a diferents punts de la ciutat en petits grups cap als llocs que s’indiquen en les targetes que rebrà cada grup. Habitualment es fan grups de 5 alumnes i cada grup tindrà 5 targetes. Al punt de control poden aconseguir-se’n més.

Les targetes d’indrets de la ciutat s’hauran distribuït tenint en compte les diferents característiques i activitats a fer en cada punt i contenen la informació necessària per visitar cada un dels indrets. En cada punt d’interès els alumnes hauran de realitzar una prova multimèdia i una de continguts. Quan es requereixi, s’haurà de compartir i etiquetar, degudament a Instagram, un contingut multimèdia (imatge/vídeo) específic, i es farà en comptes creats per a la publicació d’activitats del centre, ja sigui per la pròpia vilaniuada o per altres sortides o activitats.

Caldrà etiquetar les publicacions amb l’etiqueta o hashtag #vilaniuada22 i, si es desitja, amb una etiqueta que identifiqui el nom del centre participant. També es pot identificar el centre, si es desitja, amb el nom del compte o la descripció de la bio al perfil d’usuari.

Trobareu més informació a la GUIA DIDÀCTICA (consultable des de comptes XTEC).