Recursos per combatre l’assetjament

Què fer en cas d’assetjament escolar? La pàgina web del Super3 ha estrenat un monogràfic sobre el “bullying” que no només dona eines per detectar aquest problema i combatre’l, sinó que també s’hi recomanen llibres i pel·lícules per aprofundir en el tema.

A l’espai hi ha vídeos del programa “InfoK” que s’han triat especialment i també noves històries d'”Una mà de contes” centrades en aquest problema.

La web s’acompanya d’una programació especial al canal, amb aquests cinc capítols nous i l’emissió del curtmetratge, candidat als Premis Gaudí, “Cua de sirena”, sobre la diversitat sexual.

L’assetjament escolar és un problema que afecta molts infants i joves d’aquest país. Aquí trobaràs informació que t’ajudarà a identificar-lo i a trobar solucions en cas que t’hi vegis implicat o implicada.
Recorda que totes les persones tenim el dret a ser ben tractades i el deure de tractar bé els altres.

El Super3 ha creat aquest especial en col·laboració amb experts del Departament d’Educació. La Generalitat té actiu el telèfon 116111 Infància Respon, gratuït i que funciona les 24 hores tots els dies de l’any, per prevenir i detectar els maltractaments d’infants i adolescents.

Video “El bullying és cosa de tots”