“Què és per a tu Europa?”

La Fundació Catalunya Europa, en col·laboració amb el Departament d’Educació, convoca la tercera edició del premi “Què és per a tu Europa?” amb el propòsit d’acostar Europa i els valors europeus als joves.

Es proposen tres categories: fotografia, vídeo i/o un projecte en format innovador (còmic, collage, fotomuntatge, cançó, podcast…). Les dues primeres categories consten de dos premis. Es poden presentar els treballs en qualsevol dels tres idiomes: català, castellà o anglès. No hi ha límit de candidatures ni per centre ni per alumnat.

Està adreçat a l’alumnat de segon cicle de secundària, batxillerat i cicles formatius de grau mitjà o superior. Les bases dels premis les trobareu aquí. Podeu formalitzar les inscripcions i les autoritzacions en aquest enllaç.

TERMINI
Els treballs es poden presentar fins el 5 de maig de 2023, inclòs.