Xerrades informatives dels programes d’innovació

Per als centres del Camp de Tarragona que estiguin interessats a participar, s’han organitzat unes xerrades informatives dels programes d’innovació, amb l’objectiu de resoldre dubtes o aclariments relacionats amb la participació en aquesta convocatòria.

Programa: Xarxa de Competències .

Dia: 18 d’abril de 2023, a les 13.00 hores

Enllaç:  meet.google.com/txs-jegb-gjg

Destinataris: Centres educatius públics (escoles, instituts, instituts ​escola, centres de formació d’adults, centres d’educació especial, etc).

Programa: Avancem.

Dia: 19 d’abril de 2023, a les 09.30 hores

Enllaç:  meet.google.com/rmh-xipn-opr

Destinataris: Centres educatius que imparteixen ensenyaments d’educació primària, d’educació secundària obligatòria o de batxillerat de titularitat del Departament d’Educació, de titularitat municipal i de titularitat privada en règim de concert. ​​

Programa: GEP

Dia: 19 d’abril de 2023, a les 10.00 hores

Enllaç: meet.google.com/rmh-xipn-opr

Destinataris: Centres educatius que imparteixen ensenyament d’educació primària (tots els cicles), d’educació secundària obligatòria, batxillerat o formació professional inicial de titularitat del Departament d’Educació, de titularitat municipal i de titularitat privada en règim de concert.

Publicat el manual “Xarxa de comunitats d'aprenentatge” | Servei Educatiu Ciutat de Badalona

Programa: Xarxa de Comunitats d’Aprenentatge

Dia: 20 d’abril de 2023, a les 13.00 hores

Enllaç: https://meet.google.com/kic-gmfc-fhj

Destinataris: Centres educatius de Catalunya (escoles, instituts, instituts escola, centres ​de formació d’adults, centres d’educació especial, etc.)

araART. XTEC - Xarxa Telemàtica Educativa de Catalunya

Programa: AraArt

Dia: 25 d’abril de 2023, a les 13.00 hores

Enllaç: meet.google.com/syn-bthf-aqn

Destinataris: els centres educatius que imparteixen ensenyaments d’educació infantil, primària i secundària del Servei d’Educació de Catalunya.

Podeu trobar la informació: Convocatòria unificada Programes d’Innovació

La informació referent als programes d’innovació pedagògica, les places disponibles, així com els models i documentació necessària per a participar d’acord amb les resolucions de cada programa d’innovació, està disponible al respectiu espai del programa al Portal de Centre.

El termini d’inscripció per participar-hi en la convocatòria finalitza el 15 de maig de 2023.