Physicat

Physicat, és un concurs de resolució de problemes de física en equip adreçat a l’alumnat de 4t d’ESO. El període d’inscripció s’ha obert del 22 de febrer al 3 de març.

Cada centre podrà inscriure un nombre il·limitat d’equips, de 4 a 6 alumnes cada un. El concurs consisteix en la resolució de problemes en què els alumnes hauran de treballar. Cada grup disposarà d’un temps màxim d’una hora per a resoldre els exercicis. Les proves es realitzaran telemàticament en el mateix centre, en l’hora i el dia que el professor decideix (dins del termini marcat pel concurs).Serà cada professor qui inscriurà els equips, detallant la informació següent:

• Nom i codi del centre.
  • Dades del professorat.
  • Nom de l’equip.
  • Nombre total d’alumnes de l’equip.
  • Nom i cognom dels alumnes integrants de l’equip.

S’ha d’omplir un formulari per cada equip que es vol inscriure al concurs. Feu-ho mitjançant l’enllaç següent:

Enguany el concurs es realitzarà del dilluns 15 al divendres 26 de març (ambdós inclosos).

Per qualsevol dubte o aclariment us podeu adreçar al correu de Physicat.problemesphysicat@gmail.com

I a la web: http://blocs.xtec.cat/physicat/

Una bona oportunitat d’engrescar els alumnes amb la Física.