Physicat

Physicat és un concurs de problemes de física adreçat a alumnes de secundària. El concurs consisteix en la resolució de problemes en què els alumnes hauran de treballar en equips de 4 a 6 membres. Cada grup disposarà d’un temps màxim d’una hora per a resoldre els exercicis. Les proves es realitzaran telemàticament en el mateix centre, en l’hora i el dia que el professor decideix (dins del termini marcat pel concurs).

La tercera edició del concurs Physicat s’ha dut a terme del 15 al 26 de març de 2021. El període d’inscripció serà del 28 de febrer al 9 de març de 2022.

Cada centre podrà inscriure un nombre il·limitat d’equips, de 4 a 6 alumnes cada un. Serà cada professor qui inscriurà els equips, detallant la informació següent:

• Nom i codi del centre.
  • Dades del professorat.
  • Nom de l’equip.
  • Nombre total d’alumnes de l’equip.
  • Nom i cognom dels alumnes integrants de l’equip.

S’ha d’omplir un formulari per cada equip que es vol inscriure al concurs. Trobareu més informació al següent enllaç.