PAU 2024 a Catalunya

Informació sobre la prova d’accés a la universitat a Catalunya – PAU 2024 (Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya).

D’acord amb l’anunci del Ministeri d’Educació i Formació Professional del passat 1 de setembre, sobre l’ajornament de la normativa de les proves d’accés a la universitat, us informem que les PAU 2024 mantindran la mateixa estructura que fins ara, però amb les adaptacions de contingut corresponents al nou currículum del batxillerat LOMLOE publicat en el Decret 171/2022, de 20 de setembre, d’ordenació dels ensenyaments de batxillerat.

Per tant, les PAU 2024 a Catalunya:

– Continuaran tenint dues fases, la fase general i la fase específica. En aquest sentit, seguiran havent-hi cinc exàmens obligatoris en la fase general. L’alumnat de batxillerat podrà examinar-se de fins a tres matèries en la fase específica.
– Mantindran la mateixa estructura i criteris generals d’avaluació dels exàmens d’anys anteriors, amb les modificacions pertinents per garantir la continuïtat del pla d’estudis cursat per l’alumnat de batxillerat.

Dates clau per a la PAU