Enllaç inscripció |
hores |
dates |
Didà ctica de les ciències des d’una perspectiva STEAM |
30 h |
febrer-maig |
Jugar la ficció: el videojoc com a forma de cultura en l’educació literà ria de la infà ncia i la joventut |
30 h |
abril-maig |
Dificultats en la relació comunicació i llenguatge |
30 h |
gener-maig |
Reptes de Robòtica amb Arduinoblocks, Keybot i 3D |
30 h |
febrer-març |
Itineraris ArtÃstics Autoplanificats 4 – IAA4 |
30 h |
febrer-març |
Itineraris ArtÃstics Autoplanificats 4 – IAA-ODS |
30 h |
febrer-març |
Els divendres de Biologia i Geologia al CESIRE |
20 h |
febrer-maig |
Seminari Permanent de FÃsica i QuÃmica |
20 h |
febrer-juny |
Metodologies integrades per a un aprenentatge holÃstic de les llengües. Curs d’aprofundiment |
20 h |
gener-maig |
L’acompanyament en l’adquisició de la llengua oral a través de la literatura |
20 h |
gener-abril |
L’à lbum, la lectura en veu alta i la conversa literà ria |
20 h |
abril-maig |
Omple el cistell de ciència |
15 h |
febrer-març |
Converses i Recursos. El Model geològic: de la Terra a l’Espai |
6h |
febrer-març |
Mirades 0_8: L’Origami, l’espai i la geometria |
2 h |
14 d’abril 2021 |
Mirades 0_8: Què podem aprendre amb els Minimons? |
2 h |
05 de maig 2021 |
Mirades 0_8: Què ens ajuda a parlar millor? |
2 h |
01 de març 2021 |
Mirades 0_8: La Psicomotricitat en temps escolars diferents |
2 h |
28 d’abril 2021 |
Jugar la ficció: el videojoc como a forma de cultura en l’educació literà ria de la infà ncia i la joventut |
2 h |
18 de febrer 2021 |
Estudi sobre la idoneïtat del maker en tecnologia.. |
2 h |
13 d’abril 2021 |
Inclusió de gènere en l’ensenyament de les ciències |
2 h |
11 de febrer 2021 |
Entre el dibuix i les matemà tiques a primà ria i secundà ria |
2 h |
08 de març 2021 |
CÃ psula de Medi: ODS 14, la vida submarina |
2 h |
17 de març 2021 |
CÃ psula de Medi: Com treballar a partir dels problemes socialment rellevants. |
2 h |
6 d’abril de 2021 |
EstadÃstica i probabilitat a infantil i primà ria. Àngel Alsina |
2 h |
10 de febrer 2021 |
La comunicació en Matemà tiques a Educació infantil. Toni Monclús |
2 h |
24 de març 2021 |
El treball per projectes de matemà tiques a Secundà ria. Carles de Cubas i |
2 h |
febrer-març |
Els materials a l’aula de matemà tiques. Simon Gregg |
2 h |
febrer-març |
La història de la matemà tica com a element didà ctic a l’aula de secundà ria. David Virgili |
2 h |
12 de maig 2021 |