Neurotalent games

Iniciativa adreçada a alumnat de1r d’ESO que promou la conscienciació sobre la importància de la memòria i altres funcions cognitives.

L’objectiu és millorar la salut cognitiva dels nois i noies per alentir l’envelliment del cervell i ajudar a preservar la qualitat de vida davant malalties neurodegeneratives.

El termini de preinscripció finalitza a mitjans de desembre. Podeu fer la preinscripció aquí. Per més informació consulteu l’enllaç a la pàgina web

Fins el 15 de desembre de 2022.

Entrenant la memòria amb estratègies per aprendre i recordar continguts potenciem l’aprenentatge. A més, millorem la nostra salut cognitiva ja que s’alenteix l’envelliment normal del cervell i ajudem a preservar durant més temps la qualitat de vida davant malalties neurodegeneratives.

S’hi poden inscriure tots els centres educatius de secundària de Catalunya amb l’alumnat de 1r d’ESO.