MNAC-Escola

L’equip d’Educació del MNAC cerca altres maneres de treballar amb les escoles i nous formats per fer un programa educatiu més plural.

Per fer-ho, necessiten conèixer les vostres necessitats i buscar espais de col·laboració. En aquest sentit, us proposen:

• Que ompliu aquesta enquesta per repensar la relació museu-escola. Si us plau, feu-nos arribar les vostres aportacions abans del 20 de gener.
  • Trobada virtual el 28 de gener a les 18 h. Posarem en comú el resultat de l’enquesta i les possibles línies de treball conjunt, i us informarem de la programació del museu per al 2021. Us hi podeu inscriure en aquest enllaç fins al 21 de gener inclòs. Uns dies abans de la celebració de l’activitat, les persones que hagin rebut confirmació d’inscripció rebran un correu electrònic amb l’enllaç a la plataforma Zoom per realitzar la connexió.