Les bicicletes, els joves i les noves mobilitats

Les bicicletes, els joves i les noves mobilitats és el repte que planteja Joves i Mobilitat per al curs 2022-2023.

I és que en els últims anys, la bicicleta ha passat a formar part activa de la mobilitat dels nostres pobles i ciutats.

A un ús purament lúdic, s’ha unit la utilització de la bicicleta per als desplaçaments quotidians en l’àmbit urbà, ja sigui per desplaçar-se al treball, l’escola o altres activitats socials.

I és que, associats a l’ús de la bicicleta es produeixen grans beneficis, no només ja en termes de mobilitat, sinó també en termes de salut, equitat, agilitat, economia, etc.

En definitiva, es tracta d’un mitjà de transport que, a més de produir tots aquests beneficis per als seus propis usuaris, també genera beneficis per a la resta de la societat, en reduir la contaminació atmosfèrica i acústica, a més d’alliberar espai i contribuir a descongestionar i pacificar el trànsit urbà.

Premis per a joves

Poden participar alumnes d’ESO, Batxillerat i CFGM

Premi per a centres d’ensenyament

Premis per a educadors

Joves i Mobilitat vol reconèixer la important tasca que exerceixen els tutors dels centres educatius i els monitors dels centres de lleure amb els participants durant tot el procés del concurs.

MÉS INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS

www.jovesimobilitat.cat