Herois RÀPID: com detectar els símptomes de l’ictus i com actuar

Herois RÀPID és un projecte gratuït que pretén oferir a les escoles una formació adaptada als nens i nenes de Primària per saber identificar els símptomes de l’ictus i quin procediment han de seguir en cas de trobar-se en aquesta situació.

Aquesta formació està adreçada a famílies, infants, mestres i escoles de tota Catalunya i ajudar milers de nens i nenes i els seus avis a prevenir l’ictus.

S’implementa de forma autònoma i adaptada a cada escola. A partir d’aquí, busca traslladar l’aprenentatge sobre l’ictus a tota la família. Inclou un quadern de treball per a cada alumne i accés en línia a 5 e-books, vídeos i jocs superdivertits per aprendre tot passant-s’ho bé. , de manera específica, perquè siguin els néts i les nétes els qui tinguin cura dels avis i les àvies, un revers veritablement bonic d’aquesta convivència entre generacions que l’atrafegada agenda de pares i mares treballadors ha fet tan contemporània.

El programa ofereix recursos esducatius per incentivar l’aprenentatge en llars d’infants i escoles d’educació primària i per facilitar la transferència d’aquest coneixement a les famílies a casa.

A continuació trobareu un enllaç al seu lloc web i el seu  perfil de YouTube amb els vídeos de presentació dels superherois

Enllaços d’interès sobre l’ictus

Canal Salut Gencat