Formacions del Pla LELV

En aquest enllaç podeu consultar i fer la inscripció a l’activitat de formació Què fem amb qui exerceix la violència masclista?

Jornada / Jornades. Internivells: Educació Infantil-Primària-Secundària

Activitat formativa destinada a aportar eines i recursos per a l’abordatge amb persones que exerceixen la violència masclista en l’àmbit educatiu.

Organitza la Unitat de Suport a l’Alumnat en situació de Violència USAV

La lluita contra les violències a l’escola —al col·legi, a l’institut, al centre educatiu— comença en la formació i en la prevenció, però, malauradament, també ha de plantejar-se com cal actuar contra el fet violent.

Fa molt temps el Departament d’Educació duu a terme polítiques de prevenció i té a la seva disposició diferents protocols que determinen com els centres educatius han d’actuar davant d’un cas de violència. Alhora, moltes escoles i instituts han desenvolupat estratègies per prevenir i fer front a les conductes de caràcter violent. Però el degoteig constant de casos d’assetjament escolar, ciberassetjament i de violències masclistes, que massa sovint s’han minimitzat i s’han tractat com a casos aïllats, ens obliga a fer un pas endavant i reconèixer que ens trobem davant d’un problema social de gran rellevància. El primer pas per erradicar les violències és reconèixer-ne l’existència.

Més informació i inscripcions