Enrola’t.cat

Enrola’t.cat és un recurs tant per a l’alumnat com per al professorat per treballar la llengua oral a l’escola. Aplega un recull de situacions comunicatives amb la finalitat de fomentar la interacció entre els alumnes. La tècnica utilitzada és el joc de rol, també anomenat role-playing o representació de papers.

Aquesta tècnica consisteix a interpretar papers o personatges que interactuen en una situació prèviament determinada. Això permet als alumnes participar en la conversa amb un alt grau d’espontaneïtat i improvisació, posant en joc tot el domini lingüístic que tenen de la llengua, i aprenent, a mesura que hi van participant, habilitats lingüístiques i nou lèxic i expressions.

FORMACIÓ

Des de la Secció Immersió Lingüística del Departament d’educació s’ofereixen les següents formacions virtuals:

– Activitat per a cicle mitjà i cicle superior, per treballar el recurs l’Enrola’t.
Inscripció oberta fins al dia abans de l’inici de l’activitat.
A150160555 L’ensenyament de la llengua oral mitjançant els jocs de rol

Inici de l’activitat 9 de febrer